Alvashjerta

Alla inlägg under april 2011

Av Alva - 28 april 2011 20:34

Hej Allihopa !!

idag var jag i skolan först, sen åkte jag hem med wilma och jossan, vi fixade os lite och åkte sen ner på trebekohallen för att bowla med innebandylaget! :)

sen när jag kom hem så packade jag för imon ska mitt fotbollslag åka till Åbyggeby på träningsläger, ska bli jätte roligt :)

så jag kommer inte blogga något den där helgen, men ni kan smsa om ni vill något!

Ha det bra allaihopa

hej svejs :)

// Alva    

Av Alva - 25 april 2011 18:37

Hej allihopa!

igår sov Wilma Näslund, Wilma Eriksson och Josefine Werre över hos mig. Vi gjorde inte så mycket och gick och la oss tidigt, för dagen efter skulle vi ha fotbollsträning på jv klockan 09.00 Efter träningen var jag med wilma wilma och jossan. Vi körde fotbollsking, hoppade studsmatta och var med isaac wiktor joe och några fler. Sen åt vi glass mums ! :D nu sitter jag här och ska göra läxan!

Vi hörs allihopa

puss & Kram  

Av Alva - 23 april 2011 21:45

Hej alla glada!

Idag började jag dagen med att åka i bil i 2 timmar.

Sen när jag kom hem så var jag med bästa Wilma Eriksson :) vi var ute och gick lite.

sen åkte vi hem till  wilma, där ska jag sova idag.Men iaf sen var vi med Sanna och Ebba på skolan och spelade lite fotboll till kl 21.30 :)<3

Puss hej har fullt upp att prata med adam larsson !

Av Alva - 22 april 2011 18:28

Halloj !

Idag vaknade jag 9.30, jag åt frukost och gjorde mej i ordning! sen åkte jag, Klara och Simon till farmor och farfars stuga. Efter vi kom hem därifrån så fick vi våra påsk presenter av farmor och farfar, för vi åker hem imon. klockan 2 kom min gammel farmor Alva och då åt vi påskmat. Nu sitter jag här med min kusin och klara !

Imorgon kommer jag SANDVIKEN !


Hej Svejs :)

// Alva  

Av Alva - 21 april 2011 15:35

Hej nu ska jag bara lägga in ett kort inlägg, idag var jag på lager 157 där köpte jag en pippi tröja och en annan randig kommer lite bilder sen för jag har ingen sladd hos farmor. sen när vi kom hem från lager hade jag Klara och Simon vattenkrig. Nu har jag nyss duschat, kommer mer sen

Puss och kram !

//Alva  

Av Alva - 21 april 2011 09:38

Godmorgon alla pigga och glada!

igår kom jag till min farmor och farfar och har nu tillbringat en natt här.

Idag ska jag nog åka till lager 157 och titta om det finns något där.

när jag kommer hem kanske jag lägger ut nåt på det jag köpte.

Ha det så bra allihopa så ses vi

hej svejs :)

// alva  

Av Alva - 21 april 2011 09:38

Godmorgon alla pigga och glada!

igår kom jag till min farmor och farfar och har nu tillbringat en natt här.

Idag ska jag nog åka till lager 157 och titta om det finns något där.

när jag kommer hem kanske jag lägger ut nåt på det jag köpte.

Ha det så bra allihopa så ses vi

hej svejs :)

// alva  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards