Alvashjerta

Alla inlägg under juni 2011

Av Alva - 29 juni 2011 20:26

Hej allihopa !

idag har jag vart på stranden med bästa Wilma Eriksson.

Sen typ klockan ett ringde Sanna Östlund och Agnes Högberg och frågade vad vi gjorde. Dom var på Hedåsen, så dom cyklade över till oss.

Där träffade vi oxå Pelle, Wiktor, Majken och Elin.

vi badade, solade, spelade vollyboll och åt glass.

sen träffade vi några killar där, typ albin, johan, elias-victor, och massa andra och dom knuffade i oss i vattnet hela tiden vi körde typ jaga med dom, så har en massa blåmärken på kroppen nu efter att ha klättrat upp för bryggan hela tiden haha :P

Sen typ åkte jag , sanna och wilma hem typ halv 6.

När vi kom hem till Wilma så åt vi mc donalds, sen åkte jag hem för jag lära packa till imon för jag ska till peppes cup.

Men nu sitter jag här och har nyss duschat och packat klart.

Hej svejs :)

// Alva (L)


Av Alva - 27 juni 2011 21:14

Hej bloggen!

idag så skulle jag va med Anna , Fiona och Sofie men dom kunde inte. Så jag åkte till Sörtutt med mamma och klara. Där så träffade vi wilmas familj, pelles familj, hampus, och massa andra kändisar :P

Där solade vi badade och åt glass, det är typ det man gör på stranden.

jag har faktiskt blivit lite brunare:).

Men vi hade det jätte kul.

Sen efter var jag med Wilma Näslund,  vi var på skolan och knäppte kort som jag tror kommer på min bdb senare och wilmas blogg.

wilmastar.bloggplatsen.se

sen gick vi till mina kusiner.

När vi kom hem igen så hoppade vi studsmatta och knäppte mer kort. vi åt också rabarber och socker mums :)

imon ska jag nog till storviks badet med wilma eriksson och min familj och wilma näslunds familj tror jag :)

ha det bra!

// Alva  

Av Alva - 26 juni 2011 22:18

Hej alla!

idag så var jag med sötnosarna Fiona och Sofie. Först var vi på skogsvallen och tittade när Agnes spelade. och medans gick vi och titta på typ AIK haha, ni fattar :P

sen hade vi gräskrig och stå på händertävling haha :P

sen efter matchen så skulle agnes duscha. Då försökte vi att gå på tå haha :P

sen  när hon var klar kom min pappa och hämtade oss. så när vi kom hem till mej gick vi till koisken och köpte glass. sen skulle vi gå till min skola.

Men vi tog en krånglig väg.

sen skulle agnes åka från mej 7. men typ 19,05 så var vi på skolan och kom på att hon skulle hem så vi skyndade oss.

sen åkte hon då hoppade jag sofie och fiona lite studsmatta. sen åkte dom hem. men imon ska jag va med anna, sofie och fiona ! :)<3

ha det bra alla

// Alva  


Av Alva - 20 juni 2011 13:36

Hej !

förlåt att jag inte bloggat på länge men jag har varit hos min farmor och farfar i Mellösa hela veckan.

men nu är jag hemma i sandviken igen och det är jätteskönt att träffa alla igen. Nu är det bara typ Isaac, sanna och Maria jag inte träffat. Men nu är jag iaf med Wilma Eriksson,m vi ska snart vara med jossan och wilma och vi ska kanske titta på film.

ha det bra !

// Alva  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards