Alvashjerta

Alla inlägg under juli 2011

Av Alva - 31 juli 2011 23:16

Hej allihopa!

Förlåt att jag inte bloggat på länge, men har inte haft tid. Har varit med wilma hela tiden så om ni vill veta vad vi gjort kan ni gå in på wilmas blogg.

http.//makeitpop.devote.se

Idag har jag varit med Wilma, vi har varit i valbo och köpt lite saker till wilma, hanna och amandas rum, sen har vi gjort lite mer.

Jag ska sova hos wilma, imon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, någon som vill träffa oss kanske ?  Bjuder på en fin bild på mig och wilmis!;)

puss hej !;**

Av Alva - 27 juli 2011 23:47

Hejsan!

idag har jag varit med Sanna Östlund, Agnes Henningson, Tove Roslund, Wilma Eriksson och Ebba Backman.

Vi var vid skate parken och träffade Isaac(L), Elias, Adam, Jonte och några till.

Sen åkte vi in till sommarkväll och träffade Josefine Werre och Wilma Näslund, och så träffa vi några till!

Nu är jag hemma hos tove, med favvo tjejerna Sanna, Agnes, Tove och wilma!

vi ska sova här

Hej svejs ! :)  

Av Alva - 24 juli 2011 12:06

  Hej!

Idag sov wilma hos mig, för hennes familj var här och åt.

Jag och Wilma var ute och ville träffa nån, men typ ingen var ute.

Sen  åt vi.

Efter det gick vi ut igen, men ingen var ute :(

Sen kom vi hem och satt vid datorn lite, sen spelade vi just dance.

haha lite jag och wilma skrattade då!

Ja idag vet jag och wilma inte vad vi ska göra, det är ju så dåligt väder hela tiden nu:(

Imon ska vi till grönan, med wilmas familj och amandas kille.

Längtar skit mycket, jag, wilma, amanda och victor ska åka tilt.

Ha det bra

puss&kram!En fin bild på mig och wilmis!

Av Alva - 23 juli 2011 10:31

Hejsan svejsan!

Igår var jag på bio med wilma och hennes mamma.

Den var jätte bra, vi kom hem typ kvart över 10.

idag ska jag vara med wilma tror jag, vi ska vara hemma hos mig och hitta på något tror jag, nu sitter min kusin och klara och spelar wii här, men blev ett kort inlägg, bloggar mer ikväll om vad vi har gjort idag!

Hejdå  

Av Alva - 22 juli 2011 15:55

Hej allihopa!

Idag har jag varit med Wilma, Sanna och Tove. Vi var hemma hos sanna och hade lite skoj. Sen kom Oliver och Ronja, och då åkte jag och Wilma hem till wilma för vi skulle äta, sen åkte vi hem till mig, och nu sitter vi här och gör inte så mycket.

Men klockan 8 ska vi på bio, men vet inte vad den heter haha!

Min kusin ska sova här i natt.

Men ha det bra alla, puss     

Av Alva - 21 juli 2011 23:38

Hejsan.

från igår till idag har jag sovit hos mina kusiner, först åkte vi in till valbo och köpte lite saker åt mina kusiner. Sen när jag kom hem åkte jag på träning på svibacka i en timme. När jag kom hem, frågade sanna, tove och wilma om jag ville va med dom, så dom mötte mig vid jv. Då åkte vi hem till wilma lite först. Sen kom Alva Eriksson och då var hon också med, sen åkte vi till torget och mötte Philip och Jacob. Sen åkte vi till rampen vid jv och va lite där. Nu sitter jag och Wilma här och inte gör så mycket, ska sova snart tror jag.

Imon ska jag va med wilma, sanna, tove och alva igen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

Hej svejs !   

Av Alva - 18 juli 2011 16:58

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan halv 10. 

För klockan 11.00 skulle jag på fotbollsträning med pappa.

Det var jag, klara, hanna, jossan, wilma och wiktor. Vi körde i en timme och 20 min.

Sen åkte jag hem och duscha, och åt och städade mitt rum. Sen skjutsade pappa mig till Wilma. Då var vi med Sanna, Agnes och Tove lite, vi var på jv skolan och åt vinbär haha, det gör vi nästan alltid.

Sen åkte jag och wilma hem till wilma. Så kom pappa och hämtade oss. Så nu sitter vi här med en varsin dator, och har inte så mycket att göra, för det är ju så dåligt väder ut, Wilma ska hem om 10 min, och farmor och farfar har kommit,och ska vara här några dagar. Imon ska jag nog in till Valbo med mamma och farmor,behöver köpa lite nytt.

Men ha det bra alla

//Alva  

Av Alva - 17 juli 2011 21:04

Hejsan Svejsan ! :)

Idag har jag varit med Wilma Näslund, vi har varit i min stuga och badat, spelat kort och fikat. Sen när vi kom hem, gick jag ut och sprang en halvtimme med pappa, sen duscha jag och gick till wilma igen. Vi skulle va med sophie, emma, robin och isaac, men sen kom vi på att vi ville se fotbollen, och isaac kunde inte va med, så vi var inte med dom.

Men nu sitter jag här hemma och tittar på USA-Japan ( Heja USA)

Imon ska jag va med Wilma Eriksson, och vi vet inte vad vi ska göra, hittar säkert på nått.

Ha det bra, hoppas USA vinner :D

       Hade bara lust att lägga in några bilder ! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards