Alvashjerta

Alla inlägg under juli 2011

Av Alva - 17 juli 2011 10:39

Godmorgon alla!

Idag ska jag va med Wilma Näslund,  jag vet inte vad vi ska göra, kanske åka och bada. Igår var pelles familj och wilmas familj och åt hos oss.

Vi åt först, sen körde barnen lite smygjaga och knutgubbejaga.

Sen åkte jag och Wilma till Sophie Markström och var med hon, emma, robin och isaac. Sen gick vi hem och åt efterrätt, sen kom Sophie, robin och emma till mig också, för isaac skulle hem.

Då körde vi smygjaga, Sen kom Alma och Emmi förbi, då gick vi in till mig så åkte sophie, emma och robin hem. Emmi, Alma och Wilma spelade wii, och jag bloggade, men inlägget togs bort :(

Sen hade jag, emmi och wilma modeshow för alma, med mina utkläddningskläder som alma filmade, tror det kommer på almas eller emmis blogg.

Sen kom wiktor och klara och också va med. Sen åkte alma och emmi hem, wilmas familj och vi gick och la oss !

puss&kram     Bjuder på en bildpå mig :)

Av Alva - 16 juli 2011 15:12

Hejsan:)

idag har jag varit med wilma och ida.

vi möttes först på jv, sen åkte vi till vasa parken, där träffade vi Agnes Henningsson, så hon var lite med oss.

Sen åkte vi till jv skolan och åt vinbär och krusbär haha :P

Sen kom wilma stridh dit och då åkte jag, wilma och ida till statiol.

Där köpte vi läsk, popcorn och godis, sen åt vi det på skolan.

Men vi hörs sen

Hejdå   

Bjuder på en fin bild på mig och wilma  

Av Alva - 16 juli 2011 09:11

Godmorgon!

Idag ska jag va med Wilma och ida Hammarberg.

Jag vet inte vad vi ska göra, vi ska iaf mötas på jv.

Sen kanske vi träffar några eller så,vi hittar säkert  på något.

Det är ju inte så fint väder idag igen.

Men jag bloggar mer ikväll om dagen och vad vi gjort.

Puss på er !   

Av Alva - 15 juli 2011 19:14

Här kommer några bilder på mig bara! :)           GH  

Av Alva - 15 juli 2011 18:56

Hejsan.

idag har det varit så dåligt väder så jag och wilma har bara chillat lite.

vi har nästan suttit vid datan hela dagen.

Men vi har också gjort en dansvideo haha :P

Men sen klockan halv 3 kom vi på att vi inte borstat tänderna eller klätt på oss eller någonting, så då lära vi göra det.

Jag ska sova hos wilma idag igen.

Men vet inte vad jag ska skriva mer, vet inte vad vi hittar på imon.

Ha det bra puss!  

Av Alva - 15 juli 2011 10:58

Godmorgon på er!

Idag ska jag va med wilma,  eller är med hon nu för jag har sovit här.

Ja det är ju inte så fint väder dirket, så vi ska ju inte åka och bada.

vi kanske ska sitta vid datan, eller kolla på film eller åka in till valbo (vi vill).

Blev ett litet kort inlägg, bloggar lite mer ikväll eller under dagen, vad vi gjort denna regninga dag haha :P


Puss hej   

Av Alva - 14 juli 2011 23:41

Här kommer några bilder från kvällen, på mig och wilma ! :)                      

Av Alva - 14 juli 2011 16:47

Hej allihopa!

idag har jag varit på sörtutt med mamma, wilma, pelles familj, wilmas familj fast jossan var också med, rasmus familj, pia och fanny.

vi solade, badade och käkade glass.

Där träffade vi också Alva Gille, så hon var med mig och wilma.

Men sen blev det så kallt och började blåsa, så jag och wilma åkte hem till hon.

Nu sitter jag, wilma och hennes storasyster hanna här och fixar lite, bl.a, en ny header åt mig och en ny blogg åt wilma.

http://makeitpop.devote.se

Jag ska nog sova hos wilma, så om det är någon som vill hitta på något med oss, så kan ni smsa mig på

 puss på er!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards