Alvashjerta

Alla inlägg under maj 2011

Av Alva - 29 maj 2011 20:20

Hej på er !

den här helgen har jag varit med min gullunge Wilma Eriksson. på fredagen så gjorde vi inte så mycket. på lördagen var vi först på Alborgen med Sanna, Ebba och Alva vi hade det jätte roligt, sen efter det så åkte jag och Wilma till valbo. Där köpte jag ett line på MQ. sen var jag och wilma nere på stan på crusing  ! :P

på Söndagen(alltså idag ) var vi på skogsvallen med Adam Larsson, Erik Nyberg och Wille Åhlander, sen var jag Wilma och Wilma på svibacka och titta på pojkar 99 match, dom vann med 1-0 grattis !:D nyss åkte wilma hem !

Ha det bra :)

// Alva (L)

Av Alva - 22 maj 2011 17:42

Hej everybody !! :)


Hela den här helgen har jag tillbringat i min stuga på storsjön. Så har inte kunnat blogga något !

Men på fredagen följde Josefine och Wilma med mig ut till stugan, vi fiskade, paddlade kanot och hade jätte skoj. Sen på lördagen åkte vi till Hille och tittade på Klaras match dom vann med 5-0 !

Sen idag har jag vart i stugan och solat!

Men klockan 15.00 åkte jag till jv och tittade när mitt lag spelade match mot Hofors, dom vann med 10-2.

Men nu ska jag plugga lite

Hej svejs :)

// Alva  

Av Alva - 17 maj 2011 21:21

Hej alla bloggläsare!

nu kommer det ett litet kort inlägg om dagen !

idag var jag med emmi, vi satt vid datan och så. sen vid typ kvart över 3 kom älsklingarna sanna och ebba, och dom var  dyngsura för dom hade cyklat i regnet (stackarna ) sen satt vi vid datan och skrattde. sen åkte jag till jossan och vi åkte till träningen på svibacka, Efter träningen åkte jag hem och nu sitter jag här och har tråkigt !

Ha det bra

puss&kram

//Alva  

Av Alva - 17 maj 2011 21:21

Hej alla bloggläsare!

nu kommer det ett litet kort inlägg om dagen !

idag var jag med emmi, vi satt vid datan och så. sen vid typ kvart över 3 kom älsklingarna sanna och ebba, och dom var  dyngsura för dom hade cyklat i regnet (stackarna ) sen satt vi vid datan och skrattde. sen åkte jag till jossan och vi åkte till träningen på svibacka, Efter träningen åkte jag hem och nu sitter jag här och har tråkigt !

Ha det bra

puss&kram

//Alva  

Av Alva - 15 maj 2011 18:36

Hej bloggen !

har inte bloggat så mycket på sista tiden, men har haft så mycket att göra. men igår var jag på fest hos älsklingen sanna med mina coolingar Alva, wilma, tove och agnes.

vi körde 5-kamp, man skulle spotta geleråttor, fräsa bilar, klä på sig leken, hubba bubba leken och kub men det han vi inte haha :P sen gick vi in och lekte doktor haha ! sen klädde vi ut oss till fina söta tjejor med jätte mycket smink haha sn gick vi till emma och robin och julia haha och var lite med dom. sen gick vi hem för jag fick ont i fötterna av gummistövlarna. sen när vi kom hem tittade på eric saade! FAN ATT HAN INTE VAN N! sen pratade vi massa och somnade typ halv 3. vi vaknade typ 11.00 idag och då skulle man egentligen åka hem. så vi kanske åkte hem vid 12. Då åkte jag mamma och wilma till valbo för jag skulle köpa avslutningskläder. sen träffade vi sanna och agnes där. sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket ! du får ha det bäst i Turkiet Wilma kommer sakna det så mycket puss !

// Alva   

Av Alva - 7 maj 2011 22:34

Hej  på er!

idag har jag vart med bästa Sanna och Ebba, först var vi hemma hos sanna lite, sen åkte vi till ebba för hon skulle byta om. sen åkte vi hem till mig för vi skulle laga mat. men då när vi kom hem till mig så hade jag glömt nyckeln;S så jag fick ringa mamma. sen lagade vi mat makaroner och köttbullar och det är vi bäst på ska ni veta! sen kom wilma maria och jossan och då satt vi vid datan, sen åkte sanna och ebba för jag skulle ha fest med mina bästa tjejor, emmi, anna, jossan wilma e, wilma, maria och hanna och vi hade det bäst och jag fick jätte många fina presenter TACK. sen gick vi till wiktor och va lite med sanna ebba wiktor thure och älsklingen isaac * sen knäppte vi lite kort och sen åkte dom hem. nu sitter jag här och chattar med min bä

bästavänn sanna östlund älskar dej !!<3 // Alva

Av Alva - 2 maj 2011 19:47

Hej !

den här helgen har jag inte bloggat något, för jag har varit på träningsläger med mitt underbara fotbollslag.

vi har tränat och haft riktigt skoj.

men idag har jag vart med Wilma och Jossan.

vi spelade lite guitar hero. sen gick vi till svibacka och spelade fotboll med Isaac, Robin och Joe.

sen åkte jag hem och gjorde läxa.

imon har jag träning och före vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar väll på något!

puss & kram

// Alva  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards