Alvashjerta

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Alva - 10 augusti 2011 18:04

   En bild på mig:)   Pappa och Annie:)   utsikten från våran hytt :)   pappa och emil:)   Min  kusin Minou:)   Min kusin morris och mamma :)   Haha morris:)   Min lilla drink:)   Gågatan på båten:)   hyttarna på båten:)   Minou:)   Min lillasyster klara :)   Resturangen:)   Morris på discot, när man skulle leka ormar haha :)   Minou på leklandet :)   Minou på leklandet :)   Minou på leklandet :)   Minou på leklandet :)   Minou på leklandet :)   Morris på leklandet, när han klättar klätterväg:)

Lite bilder sen båten, mormor och morfar var också med men hade inga bilder på dom! :)

Av Alva - 10 augusti 2011 12:59

Hej på er!

Den här helgen har jag inte bloggat något, för jag har ju varit på kryssning.

Vi åkte ju från stockholm till Hälsingfors och tillbaka, och sov 2 nätter på båten. Det var ganska läskigt, för en natt gungade det mycket, och det kändes som båten skulle vicka haha!

Men det var min familj , mormor och morfar och mina kusiner och deras föräldrar som åkte.

På båten var vi på lekland ofta, med morris och minou.

Nosan och morris var på minidisco.

Mumintrollet och lilla my var på båten, och Minou är jätte rädd för mumintrollet varje gång vi såg han började hon grina, stackarn.

Vi spelade också bingo och då vann  jag och Morris!

Men nu är jag hemma igen, och ska fixa mig nu, och sen åka till wilma.

Har knäppt några kort, men dom  laddar jag upp sen!

Puss hej!,**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards